Kundservice i era sociala medier

Visa en stark närvaro online. Era kunder kommer att tacka er

Kunder förväntar sig att företag finns på sociala medier och kan svara minst lika snabbt där som via telefon och e-post. En stark onlinenärvaro innebär en fin möjlighet för er att lära känna era kunder bättre och komma ännu närmare dem genom ett personligt bemötande.

Ert varumärke är i trygga händer

Hög service och tillgänglighet i sociala medier avlastar era andra kanaler och kan i många fall lösa enklare supportärenden på chattnivå. Det är dessutom en konkurrensfördel som visar att ni är ett modernt och digitaliserat företag. Med vår hjälp kan ni vara säkra på en positiv anda och konsekvent närvaro i era sociala medier. Vi övervakar, kommunicerar och modererar det stora inflödet av kommentarer, meddelanden, inlägg, delningar och forum där ni förekommer. Med era grundprinciper och er företagskultur i minnet åtar vi oss att se till att ert varumärke utstrålar samma goda service och kvalitet som ni står för. Vid behov kan vi också hjälpa er med planering och rådgivning kring er utgående kommunikation, baserat på era kunders frågor och funderingar. Positiva som negativa. Ta kontroll och styr ert varumärkes kommunikation i rätt riktning.

Social media management
Social media management

Vill du veta mer?

Choose your language